עורך דין צבא

עורך דין צבא מומלץ – מה צריך להכיר

עורך דין צבא ומשמעותו – תחום המשפט מקבל מימד שונה כאשר מדובר בעולם המשפט הצבאי, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בעבירות פליליות או עבירות משמעת שבוצעו במהלך השירות יש כמה דברים שחייב לדעת לפני שבוחרים עורך דין מומלץ בנושאים צבאיים ועשינו לכם קצת סדר בנושא. 

אפס סבלנות

ישראל, שהינה אחת המדינות הידועות בכוחה הצבאי, וחשיבותו של מערך צבאי מוקפד, מגלה אפס סבלנות בכל הנוגע לעבירות שבוצעו במסגרת הצבאית וזה משהו שחשוב מאוד לזכור. 

איך נבחר עורך דין צבאי 

חשיבותו של עורך דין המתמחה בדין הצבאי ותפקידו, כרוך בעיקר בשמירה והגנה על זכויותיהם של המשרתים בצה”ל, מאזרח המיועד לשירות צבאי (מלש”ב), חיילים בסדיר, קצינים, נגדים, ועד אנשי מילואים וקבע – בכל תחום, ובכל המשתמע מכך. 

עורכת דין הדס עדי, כאן כדי להשמיע את קולכם בפני מערכת צבאית שלפעמים נתפסת כאטומה. 

החשיבות בייצוג עורך דין לענייני צבא

במסגרת המורכבת של המערכת הצבאית קיים קושי מובנה לענות על כל צרכי המשרתים בצבא. צרכים בסיסיים שלא תמיד מקבלים מענה הולם אם בכלל, מה שמחדד את החשיבות של ייצוג משפטי על ידי עורך דין לענייני צבא מנוסה, כדי שישמור על זכויותיכם ורווחתכם במהלך השירות הצבא או במידה ואין ביכולתכם להתגייס או להמשיך את שירותכם.

הצבא, מטבעו, פועל במבנה היררכי ובמשמעת מחמירה, המצריכים הקפדה על פקודות. עם זאת, סביבה זו עלולה להוביל לאטימות לגבי הצרכים והזכויות של המשרתים בצבא, ועלולה להוביל למקרים בהם מתעלמים מזכויות החיילים ורווחתם או מטפלים בהם בצורה לא מספקת.

כאן טמונה המשמעות של ייצוג משפטי בתוך המערכת הצבאית המורכבת. עורך דין צבא פרטי, שאינו מטעם המערכת הצבאית, אמון על גישור הפער בין המשרת בצבא לבין המערכת. הייצוג משפטי הופך לעניין מכריע במיוחד במקרים פליליים שהתרחשו במסגרת הצבאית, עבירות משמעתיות, ונושאים הקשורים לרווחת המשרתים. המשרתים בצבא עשויים להתמודד עם אינספור אתגרים, החל מבעיות הקשורות לתנאי שירות, הטרדות, אפליה, הליכים משמעתיים, וכמובן – הליכים פליליים. 

ללא ייצוג משפטי הולם, המשרתים בצבא עשויים למצוא את עצמם מאותגרים וסבוכים מול מערכת אטומה, הכוללת אינסוף תקנות ונהלים צבאיים קשוחים. עורך דין צבא יכול לספק הדרכה והכוונה חיוניות, וייצוג לאותם אנשים שנתקלו באטימות המערכת, תוך הבטחה שאותם משרתים בצבא יהיו מודעים למלוא זכויותיהם, ויזכו ליחס הוגן וצודק בהתאם לחוק.

שאלות נפוצות בנושא עבירות בצבא

משרד עורכת דין הדס עדי, כאן כדי לענות לכם על שאלות העולות בקרב המשרתים בצבא והמיועדים לשירות בצבא. בתור משרד בתחום הפלילי ובדין הצבאי עם הבנה עמוקה של המערכת, ריכזנו עבורכם את השאלות הנפוצות ביותר כדי לעזור לכמה שיותר אנשים. אם אתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם אתגרים משפטיים הקשורים לשירותכם בצה”ל, אנחנו כאן כדי לעזור. אל תהססו ליצור עמנו קשר בהקדם – לכל הכוונה ובדרך מותאמת באופן אישי למצבכם הייחודי  בטלפון: 0547830110.

 ביצוע עבירות במהלך השירות הצבאי עלולות להוביל להליך משפטי הן בבית משפט צבאי והן בבית משפט אזרחי. תלוי בעבירה ונסיבותיה. 

משרד עורכת דין הדס עדי בקיא בהבנת הניואנסים הקשורים במערכת שיפוט כפולה ואנו כאן כדי ללוות אותכם בכל הליך. 

אם הינכם מואשמים בביצוע עבירה פלילית במהלך השירות הצבאי, פנו לעורך דין בהקדם האפשרי והימנעו מפעולות ללא ייצוג.

ישנן לא מעט השלכות, חלקן קלות חלקן חמורות, ואינן מסתכמות רק בהרשעה או בעונש, אלא גם בפגיעה בשם. במסגרת הרשעה בהליך פלילי, בית המשפט יכול לקבוע, תלוי בסוג העבירה ונסיבותיה, כי על הנאשם יוטל קנס, הורדה בדרגה, מאסר בפועל, השעיה, הרחקה.

אנו מבינים את החששות הכספיים של המשרתים בצה"ל ולכן במשרד עורכת דין הדס עדי אנו מציעים אפשרויות תשלום גמישות ושואפים להנגיש את הייצוג המשפטי בצורה איכותית ומקיפה.

ההתמקדות והמסירות המוקדשת לתיקים פליליים הקשורים לצה"ל, בשילוב עם הניסיון והמחויבות שלנו לשירות מותאם אישית, יוצרים את מה שמייחד את המשרד. תוך התייחסות לכל מקרה ומקרה באופן ספציפי,  כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

 

לקבלת הכוונה מותאמת אישית וייצוג משפטי מקיף, פנה עוד היום לעורכת דין הדס עדי בטלפון: 0547830110

העתיד שלכם נמצא בידיים טובות.

5/5 - 1 הצבעות
Call Now Button
× צריכים עזרה?