עורך דין פלילי בחיפה

עורך דין פלילי בחיפה

עורך דין פלילי בחיפה הדס עדי, בעלת ניסיון רב בעולם המשפט הפלילי, ופועלת כסניגורית פלילית המייצג חשודים ונאשמים באופן פרטי. המשרד מעניק שירותי ייעוץ, ליווי, וייצוג משפטי במחוז חיפה, כולל, אך לא רק: ייעוץ לפני חקירה, מעצר, ייצוג חשודים ונאשמים לפני ואחרי הגשת כתב אישום, תעודת יושר, ביטול ומחיקת רישום פלילי במשטרה, שינוי עילת סגירה בתיקים, ייצוג חשודים ונאשמים בעבירות: מין, רכוש, אלימות, אלימות במשפחה, סמים, צווארון לבן, ועוד רשימה ארוכה של עבירות פליליות.

עורך דין פלילי בחיפה – מחוז חיפה

​ מחוז חיפה הוא אחד מששת מחוזותיה השיפוטיים של מדינת ישראל. המחוז מונה את בית המשפט המחוזי בחיפה וארבעה בתי משפט שלום, כולל:

  • בית משפט השלום בחדרה, רחוב הלל יפה 7 א’ חדרה
  • בית משפט השלום בחיפה, שדרות הפלי”ם 12, חיפה
  • בית משפט השלום בקריות, דרך עכו 194, קרית ביאליק
  • בית משפט השלום בעכו​, יהושפט 15, עכו

איזה יתרונות יש בבחירת עורך דין פלילי בחיפה

את תחילת דרכה המקצועית, עורך דין פלילי בחיפה הדס עדי, עשתה כמתמחה בפרקליטות הפלילית בחיפה. כאשר אחד היתרונות לעורך דין פרטי, שבעבר, התמחה בפרקליטות הפלילית באותו אזור גיאוגרפי בו מייצג לקוחות כיום, הוא ההיכרות עם המערכת מפנים, הכרת הניואנסים, הנהלים הפנימיים, הכרות עם התובעים ואנשי המשטרה, ניסיון מול השופטים במחוז אליהם מנותבים התיקים, והעבודה היומיומית מולם. כל אלו מהווים יתרון ומסייעים לעורך הדין באותו מחוז, להצליח.

על החשיבות בבחירת עורך דין פלילי במחוז בו בוצעה העבירה

כאשר עומדים בפני אישומים פליליים, הבחירה בייצוג משפטי היא החלטה שיכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאות התיק. גורם מפתח אחד, שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא – מיקומו הגיאוגרפי של עורך הדין הפלילי ביחס למקום בו התרחשה העבירה.

מדוע?

לכל תחום שיפוט יש מערכת חוקים, נהלים וניואנסים משפטיים משלו. עורך דין פלילי בחיפה מקצועי, באותו אזור בה בוצעה העבירה, עשוי להיות בעל הבנה וראייה רחבה יותר של “חוקי המקום”, דבר זה עשוי להיות בעל ערך רב ביצירת אסטרטגיית הגנה המותאמת לנוף המשפטי הספציפי בחיפה.

ניסיון באולם בית המשפט

לעורכי דין פליליים מקומיים יש לרוב ניסיון רב באולמות בית המשפט בהם יידון התיק. היכרות עם הליכי בתי המשפט המקומיים, שופטים ואפילו עורכי דין יכולה לתת להגנתך יתרון אסטרטגי, שעלול להשפיע על תוצאות התיק.

קשרים ויחסים מקצועיים קרובים

יחסים מול אנשי רשויות החוק והאכיפה – יצירת קשרים חיוביים עם תובעים מקומיים וגורמי אכיפת החוק היא אמנות בפני עצמה. עורך דין פלילי הפועל באותו מחוז עשוי להיות בעל קשרים מקצועיים שניתן למנף אותם כדי לנהל משא ומתן על תנאים נוחים יותר או תוצאות טובות יותר בתיק.

נגישות ועמידה בזמנים – יש חשיבות לקרבה

סביבת העולם הפלילי היא סביבה דינאמית ומשתנה בכל רגע. סביר יותר שעורך דין פלילי בחיפה יהיה נגיש בקלות ללקוח, ויבטיח יעילות מרבית מאשר עורך דין שמייצג במספר מחוזות שיפוט מרוחקים. מהשתתפות בדיונים בבית המשפט ועד לתיאום פגישות מול התביעות, תחנות משטרה, ובתי מאסר. היתרונות הלוגיסטיים של עורך דין פלילי בחיפה, תורמים להליך המשפטי שיעבור באופן חלק יותר, ויאפשר פגישות פנים אל פנים בעת הצורך. קרבה זו יכולה לטפח יחסי עורך דין- לקוח חזקים יותר.

בשורה התחתונה

בחירת עורך דין פלילי הממוקם באזור בו בוצעה העבירה הפלילית היא החלטה אסטרטגית בעלת השלכות מרחיקות לכת. מהבנה מגוונת של ניואנסים מקומיים ועד למינוף מערכות יחסים מקצועיות בתוך הקהילה המשפטית, אין ספק כי ההתרוננות הם רבים. החשיבות בבחירה בייצוג מקומי משתרעת מעבר לאולם בית המשפט, ומספקת נגישות, יעילות והבנה תרבותית שיכולה להיות מכרעת בהבטחת התוצאה הטובה ביותר עבור כל מקרה ומקרה. בחירת עורך דין פלילי מחיפה – יכולה לעשות את כל ההבדל.

אם אתם מחפשים עורך דין פלילי בחיפה הגעתם למקום הנכון – עורכת דין הדס עדי 0547830110

יחידת התביעות של המשטרה במחוז חיפה ודרכים ליצירת קשר

שלוחת תביעות חיפה – ממוקמת ברחוב בר יהודה 32, מתחם דאון טאון, קומה 5, חיפה, פקס: 04-6458910, דואר אלקטרוני: haifatvp@police.gov.il

שלוחת תביעות עכו – ממוקמת בתחנת משטרה עכו, ברחוב ההגנה 16, עכו, פקס: 04-6458968, דואר אלקטרוני: tviotako@police.gov.il

שלוחת תביעות חדרה – ממוקמת בתחנת משטרה חדרה – כביש 4, פקס: 04-6458912, דואר אלקטרוני: haderatvp@police.gov.il

שלוחת תביעות זבולון – ממוקמת בשדרות ההסתדרות 271, מתחם I Way, קומה 2, חיפה, פקס: 04-6458909, דואר אלקטרוני: zvuluntvp@police.gov.il

ישנם 6 מחוזות שיפו בארץ, אחד מהם הוא מחוז חיפה. המחוז מונה את בית המשפט המחוזי בחיפה וארבעה בתי משפט שלום, כולל

-        בית משפט השלום בחיפה, ממוקם ברחוב שדרות הפלי"ם 12, חיפה

-        בית משפט השלום בקריות, ממוקם ברחוב דרך עכו 194, קרית ביאליק

-        בית משפט השלום בעכו, ממוקם ברחוב יהושפט 15, עכו

-        בית משפט השלום בחדרה, ממוקם ברחוב רחוב הלל יפה 7 א' חדרה

אם החלטתם שברצונכם לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי בחיפה, ראשית עליכם לשים לב למקצועיות, בכל המובנים. דבר שני, רגישות, זה יהיה מאוד מאתגר לעבור הליך פלילי כאשר אין כימיה עם עורך הדין או שעורך הדין אינו רגיש כלפיכם. בנוסף, ניתן לבחור בעורך דין פרטי, שבעבר, התמחה בפרקליטות הפלילית באותו אזור גיאוגרפי בו מייצג לקוחות כיום, והיתרון הבולט הוא ההיכרות של עוה"ד עם המערכת מפנים, כמו גם, הכרת הניואנסים, הנהלים הפנימיים, הכרות עם התובעים ואנשי המשטרה, ניסיון מול השופטים במחוז אליהם מנותבים התיקים, והעבודה היומיומית מולם. כל אלו מהווים יתרון ומסייעים לעורך הדין באותו מחוז להצליח.

דרכים ליצירת קשר פרקליטות חיפה פלילי:

טל': 073-3921500, פקס': 02-6467060, דוא"ל: DA-HAIFA-criminal@justice.gov.il.

רחוב פל-ים 15 א' (קומה 16), קרית הממשלה, בניין ב', חיפה. ת.ד. 850, מיקוד: 3309519.

שעות קבלת קהל ומענה טלפוני ינתנו בימים א'–ה'. בין השעות 08:30-13:30

5/5 - 2 הצבעות
Call Now Button
× צריכים עזרה?