עורך דין פלילי בקריות

עורך דין פלילי בקריות

עורך דין פלילי בקריות הדס עדי, מציעה שירותים בתחום הפלילי בסביבת הקריות, כולל קרית ביאליק, קרית מוצקין, קרית אתא, וקרית חיים. עורכת דין הדס עדי הינה עורכת דין בעלת ניסיון רב בתחום הפלילי, מקצועית, נעימה, ובעלת הישגים במחוז חיפה. 

עורכת דין הדס עדי מתמקדת במתן שירות בדין הפלילי בעיקר במחוז חיפה ובקריות בפרט, מתוך אמונה כי קיימת חשיבות ויתרון משמעותי בהכרות עם אנשי הרשויות באותו מחוז, ועבודה שוטפת מולם. הכרות עם כח האדם בתחנות המשטרה או עם גוף התביעות מקנה יתרון לעורכי דין הבאים במגע יומיומי עם אותם עובדי ציבור או מופיעים באופן קבוע מול השופטים בבתי המשפט במחוז, ובבית המשפט בקריות בפרט. 

אל תטעו, קשר טוב עם אנשי רשויות אכיפת החוק הינו חשוב ומשמעותי. במילים אחרות – “שמור את חברייך קרובים, ואת אויבך קרובים יותר”.

איך נבחר עורך דין פלילי בקריות?

בבואכם לבחור עורך דין פלילי, ראשית, נסיון. עליכם לשים לב ולבחור בקפידה עורך דין שהינו בעל ניסיון בעולם המשפט הפלילי ובקיא בחוק ובפסיקה. לא מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין שאינו בקיא בתחום הפלילי, גם אם קיבלתם עליו המלצות חמות מהשכנה של דודה רחל, וגם אם הוא סגר לה עסקת נדל”ן מצויינת. עורך דין שאינו בקיא בתחום הפלילי, במקרה הטוב לא יועיל לתיק ובמקרה היותר גרוע אף יזיק לכם. 

שנית, גישה אישית. ההבנה שכל תיק הוא עולם ומלואו היא חשובה מאוד. ההליך הפלילי הינו הליך שעשוי לקחת תקופה ממושכת. בחירת עורך דין שיש לכם עימו כימיה טובה תועיל לניהול ההליך המשפטי בעניינכם. 

שלישית, מקצועיות. שום ניסיון או יחס אישי לא יהיה שווה אם עורך הדין אינו מקצועי. עורך דין שיפספס מועדי הגשה, יאחר לדיונים, ידחה פגישות, לא ישיב לפניות, ולא יהיה זמין אליכם, יוביל לכך שבסופו של דבר תרגישו לבד מול המערכת הענקית של אכיפת החוק. 

משרד עורך דין פלילי הדס עדי מכיר בכך שכל מקרה הוא ייחודי, ודואג להתאים את עצמו ואת גישתו באופן שבו יוכל לענות על הצרכים הספציפיים של לקוחותיו, וזאת על ידי הקדשת זמן להבין את מצבו של אותו לקוח, את המקרה, ואת נסיבותיו של התיק. ביחד נוכל ליצור אסטרטגיית הגנה מותאמת אישית ללקוח שמטרתה להשיג את התוצאה הטובה ביותר בכל תיק ותיק.

טיפ   רצוי ואף מומלץ לבחור בעורך דין פלילי שממקד את עיקר עיסוקו במחוז בחיפה, ואף עבד בעבר באחת מרשויות אכיפת החוק, מהלך כזה לרוב יתברר כמהלך משתלם ואסטרטגי. 

ככה תבחרו עורך דין מנצח

עורכת דין בקריות הדס עדי, התמחתה בעבר בפרקליטות הפלילית בחיפה והוכשרה כחוקרת ברשות ההגבלים העסקיים (רשות התחרות בהווה), מה שמקנה לה יתרון בהכרת מערכת אכיפת החוק מבפנים. לאחר צבירת ידע וניסיון בתור עובדת בנציבות שירות המדינה, כיום, עורכת דין הדס עדי בעלת משרד בוטיק בחיפה, המתמחה בתחום הפלילי, ומייצג חשודים ונאשמים באופן פרטי

שירותי המשרד כוללים, בין היתר: ייצוג בהליך מעצר, ייעוץ לפני חקירה, ייצוג נאשמים לאחר הגשת כתב אישום, הוצאת תעודת יושר מהמשטרה, שינוי עילת סגירה, מחיקת רישום פלילי, ייצוג וליווי נפגעי עבירה ועוד. למשרד עורך דין הדס עדי ניסיון עשיר בניהול תיקים פליליים, בין היתר, ולא רק, תיקי אלימות, תקיפה, מין, סמים, אלימות במשפחה, אונס, רצח, עבירות מס, עבירות צווארון לבן, רכוש, מעצרים ועוד. 

כתובות וטלפונים בקריות ובמחוז חיפה:

בישראל ישנם שישה מחוזות שיפוט, ביניהם מחוז חיפה. המחוז כולל ארבעה בתי משפט שלום, ובית משפט מחוזי.  בתי משפט השלום במחוז חיפה:

  • בית משפט השלום בקריות, דרך עכו 194, קרית ביאליק
  • בית משפט השלום בחיפה, שדרות הפלי”ם 12, חיפה
  • בית משפט השלום בעכו, יהושפט 15, עכו
  • בית משפט השלום בחדרה, רחוב הלל יפה 7 א’ חדרה

תחנות משטרה במחוז חיפה (חלק מהתחנות):

תחנת זבולון, קריות –

כתובת: ההסתדרות 291, חיפה

טלפון: 04-8464444

פקס: 04-6458706

דוא”ל: ZVULUN@POLICE.GOV.IL

תחנת זכרון יעקב –

כתובת: כביש 4 (צפונית לצומת זכרון יעקב), זכרון יעקב 

טלפון: 04-6299444

פקס: 04-6299410

דוא”ל: ZICHRON.YAAKOV@POLICE.GOV.IL

תחנת עכו, מחוז חוף – 

כתובת: ההגנה 16, עכו

טלפון: 04-9876808 

פקס:  04-9876896 

דוא”ל: AKO@POLICE.GOV.IL

תחנת משטרה חיפה מטה חוף –  

כתובת: רח’ נתן אלבז פינת רח’ ירוחם צייזל, חיפה. 

טלפון: 04-8648444

פקס: 04-6458766

דוא”ל: MAHOZ.HOF@POLICE.GOV.IL

תחנת חדרה, מחוז חוף –

כתובת: כביש 4 בסמוך לכיכר המאה, חדרה

טלפון: 04-6327444

פקס: 04-6458718

דוא”ל: HADERA@POLICE.GOV.IL

תחנת שפרעם, מחוז חוף – 

כתובת:השכונה המערבית (אל פוואר), שפרעם

טלפון: 04-9059444

פקס: 04-6458904

דוא”ל: SHFARAM@POLICE.GOV.IL

תחנת טירת הכרמל – 

כתובת: לניאדו 1 (פינת הפלמ”ח 2), טירת הכרמל 

טלפון: 04-8579000

פקס:  04-8579050

דוא”ל: TIRAT.CARMEL@POLICE.GOV.IL

תחנת נשר, מחוז חוף

כתובת: דרך השלום 60, נשר

טלפון: 04-8579061

תקשורת שקופה:

אנו מאמינים בתקשורת שקופה ופתוחה עם לקוחותינו לאורך כל התהליך המשפטי, אנו מעדכנים את הלקוחות שלנו לגבי ההתקדמות בתיק, ומתעכבים על כל מושג או מונח משפטי שאינו ברור להם ומסבירים בסבלנות הנדרשת. אנו מאמינים כי ביחד עם הלקוחות נקבל החלטות מושכלות לגבי ההגנה שלהם. 

 

התמודדות עם אישומים פליליים היא חוויה מרתיעה, אך עם הצוות המשפטי הנכון לצידך, תוכל לנווט במערכת המשפט בביטחון. במשרד עורכת דין הדס עדי אנו מחויבים לספק ייצוג פלילי מהשורה הראשונה באזור הקריות וחיפה, אל תתפשרו על העתיד שלכם. אם הינכם מואשמים בפלילי, פנו עוד היום.

עורכת דין הדס עדי כאן בשבילכם. ביחד נבנה קו הגנה מנצח.

ליצירת קשר: 054-7830110

5/5 - 2 הצבעות
Call Now Button
× צריכים עזרה?